4 Şubat 2009 Çarşamba

ıslak kurabiye






malzemeler:
1/2 paket margarin
1/2 sb sıvı yağ
2 yumurta
3 yemek kaşıgı pudra şekeri
3 yemek kaşıgı kakoa
1 paket soda
1 paket vanilya
aldıgı kadar un

şerbeti için:
1 sb şeker
1 sb su
(soguk olarak eritilecek kaynatılmayacak)

çikolata sosu

hazırlanışı:
yagları ve yumurtayı mixserle iyice çırp krema kıvamına gelsin sonra şeker soda vanilya ve ununu ekle ele yapışmayan fakat sertte olmayan bi hamur olsun . önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 25 30 dakika kadar pişir fırından çıkar çıkmaz üzerine birer kaşık şerbetini dök soguyunca servis yap . ben çikolata sosum olmadıgı için bu seferlik sade servis yaptım ;üzerlerine biraz dökerseniz dahada lezzetli oluyor.

15 yorum:

AskinAy dedi ki...

ellerine saglik gülüm,öpüyorum cok cok ,sevgiler...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

BU ISLAK KURABİYEYİ BENDE ÇOKS EVİYORUM BLOĞUMDA YAYINLAMIŞTIMDA ELLERİNE SAĞLIK UZUN ZAMANDIR YAPMIYORDUM GÖRÜNCE RESMİNİ EPEY ÖZLEMİŞİM ANLAŞILAN:)

funda dedi ki...

offff çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık :)

Gülhan dedi ki...

Kuru tatlıları sevmez benimkiler, buna bayılacaklarına eminim. Ellerine sağlık.

karamel mutfak dedi ki...

bendende selamlar aşkıncım.
desene manisalı hemşerim damaktatlarımızda aynı buyur al bi parça nefsin körelsin:)
teşekkür ederim fundacım.
canım tatlı dedigin ya sütü yada biraz suyu olmalı be selamlar gülhancım.

meliha dedi ki...

Bende bir kez yapmıştım harika birşey oluyor.çok beğendim ellerine sağlık canım

öpüyorum

sihirli oklava dedi ki...

ellerine sağlık..tatlı krizine pratik çözüm..sevgiler

karamel mutfak dedi ki...

Evet canım hem basit hem pratik hemde hemde çok leziz .

PASTURKEY dedi ki...

Karemelim,kartopum valla yoğunum hiç biryere kıpırdayamıyorum.Post saatlerindende anlayacağın gibi sabaha karşı yatağa gidebiliyorum..Sevgililer günü organizasyon işleri,falan filan artı pasta,cookie...hangisini yazayım...canım benim çok öpüyorummmmm....sevindim eşininde PASTURKEY'li olmasına çok hoşgeldi efendim...Sevgiler

eviminnuru dedi ki...

çok güzel gözüküyo tarifini aldım sevgilerimle...

GAMZELİ ANNE dedi ki...

ellerine sağlık :))güzrl görünüyo denemek lazım tarif için sağol:))

PASTURKEY dedi ki...

on line oldum..musaitsen 2 dk konusalım canım...ben sana kurs veririm.....merak etme hemde burdan....

sarımutfak dedi ki...

güzel görünüyorlar
şu an elimde çayım var bunlarda olsada yesem :):)
ellerine sağlık

karamel mutfak dedi ki...

canim benim saol sihirli oklavam bende denerim ozaman tesekkrler/

MoonSun dedi ki...

O kadar guzel gorunuyor ki, hazir sandim :)) Afiyet bal seker olsun :)