5 Şubat 2009 Perşembe

yalancı pizza


Arkadaşlar bu yalancılar la sonumuz nereye gidiyor bilmiyorum ama bu o yalancılardan birisi bu gün sizi onla tanıştırmak istedim kendisi benim acil kurtarıcılarımdan birisidir ,hani misafir arar ben geliyorum canım evdemisin der ya yada 5 çayına ani bi misafir gelir işte ozaman bu benim kurtarıcılarım devreye giriyor buda onlardan birisi.
Malzemeler:
1 bayat ekmek ince dilimlenmiş
3 adet yumurta
1,5 sb peynir yada lor
1 sb kaşar rendesi
maydonoz
istedginiş çeşitte ve miktarda baharat
ekmekleri yalamak için margarin
salam ,sucuk(istege göre)koymasanda oluyor
Malzemedende anlaşılacagı gibi evde olan her daim bulunan şeyler .Ekmeklerimizi yalayıp hemen yagı eriyene kadar fırına sokup çıkarıyorum .Bütün malzemeyi derince bir kasede karıştırıyorum yagı erimiş ekmeklerin üzerine önce sucukları sonrada bu harçtan üzerlerine yayıyorum tekrar fırına sürüyorum 15 20 dk arası nar gibi kızarmış olarak fırından alıyorum sıcak servis edilmesini öneririm .denemek isteyenlere afiyetler olsun.

22 yorum:

meliha dedi ki...

Yalancı malancı ama nefiss birşey kahvaltılıkda harika olur.
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

esr@ dedi ki...

gelenler 1 gün önceden haber vermezse yalancılara kalır. bende pazar kahvaltılarında hazırlarım

sihirli oklava dedi ki...

eline sağlık...harika olur.ben de çok yaparım...yalancı malancı güzel oluyor...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM PAZAR KAHVALTILARI İÇİN İYİ BİR ALTERNATİF
SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM

AskinAy dedi ki...

mmmhh,nefis görünüyor canim yaa,elerine saglik,yakin olsan birde ben ugrardim yanina:)sevgiler...

defneylebirlikte dedi ki...

bence de süper olmuş.kahvaltılar da da muhteşem olur canım.ellerine sağlık.

kizilciksurubu dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgiler.

karamel mutfak dedi ki...

canim arkadaslarim yazimi tamamlayaadan mausum bozuldu bende simdi gorebiliyorum sicacik yorumlariniza cok tesekkur ed'yorum en yakin zamanda z'yarete gelicem

Ayşegül dedi ki...

canım
ellerine sağlık vallahi enfes görünüyor.
Sevgiler

eviminnuru dedi ki...

vallahi harika görünüyor ellerinize sağlık sevgilerimle...

Güldem dedi ki...

izmir den selamlar:)

sihirli oklava dedi ki...

canım merhaba ben de os makinesinin ızgarasının ters tarafıyla yaptım zaten,benim de yok çünkü...
sevgiler

karamel mutfak dedi ki...

aysegulcum seninde gonlune salik
tesekkurederim evimin nuru
soguk moldavadansicacik izmirime selamlarcanim

Damak Tadı dedi ki...

Yalancı ama çokkkk nefis birşey..))Ellerine sağlık canım..

zehra dedi ki...

yalancıı malancı değil walla başlı başına bi lezzet bence.ellerinize sağlık.sevgiyle kalın...

armina dedi ki...

Pizzan nefis görünüyor, eline sağlık canım. Daha önce başka bir tarifine 2 kez yorum göndermeye çalıştım gönderemedim. İnşallah bu sefer gönderebilmişimdir.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

ELBİSTANLI dedi ki...

Blogumda başladığımız Ayet-el kürsi okumamıza katılan ve benim içinde okunsun diyen tüm arkadaşları gelen yorum sırasına göre listeledik.ilk 10 arkadaşımız için RANA (http://7474632002.blogcu.com/) adresinde okunuyor.destek olmak için ranaya uğrayabilirsin.ayrıca seninde olduğun listedeki diğer arkadaşlar için yeni ekleneceklerle birlikte pazartesiden itibaren benim blogumda okumaya başlayacağız.haberin olsun okumaya bekliyorum.güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle hayırlı geceler.

david santos dedi ki...

Excellent menu!!! Congratulations!!!!

ELBİSTANLI dedi ki...

Allah razı olsun canım.2 adt okunmuş olarak rananın blogundaki listeye ekledik.listedeki diğer arkadaşları 10 arlı okumayacağız.çok uzun sürer diye.eklenende olur diye p.tesi yada salı günü listedeki diğer arkadaşların tammaı için okuyacağız.şimdilik 20 ni bekletiyorum.bir kişi olarak kaç tane alman gerektiğini yazacağım blouma yayınladığımda.yayınladığımda okursan sevinirim.hayırlı geceler.

MoonSun dedi ki...

Yalancilarin hepsi boyle olsa keske :)) bayat ekmekten hic aklima gelmemisti, denemek lazim :)) Mutlu bir hafta seninle olsun sevgili karamel :))

MUHTEREM GÜNER dedi ki...

bende sabahları sık yaparım pizza , tüm kilolarımın sorumlusu diyebilirim :)

ellerine sağlık , soğuk moldovaya sıcacık memleket selamı ....