15 Nisan 2009 Çarşamba

kuru börülce salatası

Kurusuda tazaside bizde çok tüketilir ama malum mevsim itibariyle tazeside yok zaten hoş olsada bur da ne tazesi nede kurusu var bunlarıda canım annecim yolladı sag olsun burda olmayan ne varsa elinden geldigince kolileyip yolluyor bitanem.
Öyle uzun uzuna anlatılacak bi salata degil aslında ama hiç bilmeyen arkadaşlar için anlatayım.yeterlli miktarda börülceyi haşlayıp süzdükten sonra sogumasını belemek gerekiyor sonrasıda gördügünüz gibi taze sogan ,kurusogan,domates ,maydonoz,salatalık,nane,limon,tuz ve olmassa olazı zeytin yağı hepsi bukadar ....
herkese kucak dolusu selamlar...

32 yorum:

mahperi dedi ki...

Bayılırım bu salataya ellerine sağlık

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HARİKA BİR SALATA VE BEN ÇOK SEVERİM AMA SUYU KARA OLUYOR İKİ KEZMİ SUYUNU DEĞİŞTİRİYORSUN CANIM SEN BENİMKİLER HAŞLANDIKTAN SONRA BİRAZ ESMERCE OLUYORDA:( SENİNKİLER BEMBEYAZ MAŞALLAH...

derya dedi ki...

Canımmm benimmm harika bir salata ellerine sağlık
kocaman öptüm...

neslihan dedi ki...

ellerine sağlık canım.nefis bir salata olmuş.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

bembeyez olmuşlar ellerine salık.

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık karamelim:)çok leziz görünüyor...kocamannn öpüyorummmm..adını yazmamışsın hala:)

havvanur dedi ki...

karamel hanım çok güzel eline saglık çokta severim

defneylebirlikte dedi ki...

hiç yemedim ama nefis görünüyor.eline sağlık canım.

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Adana yöresinde acebek denir börülceye. Ben de çok severim. Ellerine sağlık. Sevgiler...

lezzet sefasi dedi ki...

kuru borulceyi her sekilde cok severim.Ellerien saglik guzelim harika gorunuyor.

Betül Mutfakta dedi ki...

Börülce hiç yemedim ama salatasini çok yerde duydum.. Denemem lazim mutlaka.. Ellerine saglik :))

gülizar dedi ki...

Ellerine sağlık gerçekten kurusuda yaşıda mükemmel olur.Bu anneciklerimiz olmasa naparız değilmi? herşeyde yardımımıza koşuyorlar.

esr@ dedi ki...

hiç yemedim canım demem lazım ellerine sağlık.

kardelen dedi ki...

ellerine sağlık cnm :))))

birdutmasali dedi ki...

Her türlü salataya itirazsız kabulum.
afiyet olsun canım.

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..Anneciğininde gönlüen sağlık..Sevgiler..Gül

zehra dedi ki...

ellerınıze saglık cok guzel gorunuyor salata ve turune bayılıyorum kesınlıkle

GeCe dedi ki...

mmmm olsa da yesek çok güzel

Zehra Gürgen dedi ki...

ellerine sağlık canım, çok besleyici ve hafif bir salata.Çok severim bende :)

sevgiler

hanife dedi ki...

arkadaşım izmirde birtek alsancak semtinde satılıyo diye duydum ben bi araştırayım öğrenince senide haberdar ederim sevgilerimle

ELBİSTANLI dedi ki...

Sıkıntılardan uzak, huzurun gölgesinde geçireceğiniz günlerin ömrünüze yayılması, Ömürlerinizin bereketli, kazançlarınızın kârlı, sevinçlerinizin daim olması dileğiyle.... Kutlu doğum haftamız ve Cuma'nız mübarek, dualarınız kabul olsun..hayırlı geceler.

efsun dedi ki...

Canim benim ellerine saglik..Salatanin her turlusunu cok severim...
Annelerimizin yeri bir baska, ne kadar uzakta olursan ol, o sevgi dolu kollari sana kadar ulasiyor degilmi :-) Benim annem de buraya geldiginde ne var ne yoksa dolduruyor beraberinde.. Allah onlari basimizdan eksik etmesin :-)
Kocaman opuyorum
Sevgiyle kal tatlim :-)

ahsapboyaci dedi ki...

ellerine sağlık canımcım hayırlı cumalar

deniz dedi ki...

merhaba kalpkurabiye ben bloğuma yorum yapmışsınız sanırım izmirlisiniz ve memleket özlemi çekiyorsunuz inanın bende aynı ben izmirli değilim ama gelin olarak gideceğim anlayacağınız özlemler farklı ama rota aynı:) ziyaretlerinizin devamını beklerim sevgiler...
deniz.
kalpkurabiye.blogcu

karamelam dedi ki...

salataları seviyorsunuz formunuza dikkat ediyorsunuz anlaşılan. elinize sağlık.

birdilimdus dedi ki...

Her çesit salatayı çokkk seviyorum özellikle de böyle vitaminli olunca dayanamıyorum.

Sevgiler,
Evren

zehra dedi ki...

hiç börülce yemedim.denemek lazım.ellerinize sağlık.sevgiler ii haftalar

jasmininpastalari dedi ki...

Salatanin her turlusune bayilirim ellerinize saglik enfes gorunuyor.

sekerpasta dedi ki...

börülce salatasını bir defa yedim, başka da yemedim galiba, denemekte fayda var :)

burcak

MoonSun dedi ki...

Simdi gozumde bu salatanin yaninda soyle nefis bir balik canlandi :)) Afiyet olsun :)

LeoTheMaster dedi ki...

Blog Ödülleri 2009, Windows Live Spaces alanında en iyisi olduğumu düşünüyor, değerli oyunuzu bekliyorum, işte oy vermek için link: http://2009.blogodulleri.com/blog/leothemaster-spaces

bülbülünyeri dedi ki...

Merhaba,
ellerinizee sağlık. Çok güzel olmuş.Ziyateriniz için teşekkür ederim. Ben de yorum yazmak için bir kaç kere geldim ama yorum yerleri görünmüyordu.Çok uğraştım ama başarılı olamadım.Şimdi de bir üsttekine yazmak istedim ama ona da olmadı.
Seçimlerden sonra başınıza gelenler için geçmiş olsun.
Sık sık görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kalın.
bulbulunyeri.blogspot.com