8 Nisan 2009 Çarşamba

ÖDÜL


Merhabalar yine uzun bi aradan sonra sizlere kavuşa bildim arkadaşlar inananın bu blog bende alışkanlık yapmış resmen bi yarım eksik gibi kaldım neyseki ayrılık bitti ve aranızdayım.Ben sayfamdan uzaklardayken beni yanlız bırakmaya güzel yürekli arkadaşlarıma çok teşekkür ederim bu arada ödüllenmişimde yeni arkadaşlarımdan http://lizkurabiyeevi.blogspot.com/ ve binim sanal kartopu annem http://pasturkey.blogspot.com/ bende ödülümü güle oynaya alıp her zaman yanımda olan tüm arkadaşlarıma gönderiyorum aslında ama bir kaç arkadaşımın adını yazarak oyunu kuarallarına göre oynuyorum hepinize kucak dolusu sevgiler.
Ödülün ufak şartlarıda bunlar:
1:ödül aldıgın arkadaşın linkini vermek
2:Ödüllendirdigin arkadaşlarını haberdar etmek.
3:Ödüllendirdigin arkadaşlarının linkini vermek

8 yorum:

defneylebirlikte dedi ki...

tebrikler canım.iyi akşamlar...

derya dedi ki...

Canımmmmmm tebrik ederim sımsıcak sevgiler...

bahar dedi ki...

Canım sen aslında benim davet listemde yer alıyordun, ancak Türkiye dışı bu etkinlik açısından sorun olabiliyor maalesef. Aslında Türkiye dışından katılmak isteyen 10'a yakın arkadaş var, ancak hepiniz farklı ülkelerden olduğunuz için dediğim gibi bir problem oluyor. İnşallah seninle bir başka etkinlikte beraber olmak dileğiyle ,sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Ödülün için tebrikler canım SEVGİLER

Damak Tadı dedi ki...

Tebrik ederim tatlım..Sevgilerle..

efsun dedi ki...

Canim daha nice oduller diliyorum...

Tarafimdan mimlendin eger ugrar cevaplarsan sevinirim

Sevgiler

feray dedi ki...

Tebrik ederim canım. Nice başarılara.
Sevgiler.

egeli dedi ki...

KUTLARIM CANIM....