4 Mayıs 2009 Pazartesi

çikolatalı kozalak muffi

Kara bulutların dagılmasından sonra bu gün pırıl pırıl güneşli havadan merhaba....
kozalak ismi size yabancı gelmesin canlarım kek aslında ama burda paskalyada yapılan ve evde olmassa olmazlar arasında yer alıyor.bu kısa bilgiyde sizlerle paylaştıktan sonra sıra tarifi vermeye geldi.(ben sadece üzerini kozalak gibi yaptım)
malzemeler:
  • 2 adet yumurta
  • 1 bardak şeker
  • 1 bardak süt
  • 1 bardak sıvı yag
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 çay kaşıgı kakoa aroması
  • 2 bardak kadar un
  • 2 yemek kaşıgı kadar damla çikolata

üzeri için: 1 yumurtanı akını 1 bardak pudra şekeri ile çırpıp üzerine birer kaşık döküüyorum kalanını buzdolabında 1 hafta kadar saklaya biliyorsun. 50 gr kadar biter çikolatayı benmari üsülü eritip üzerlerine döküyorum.


21 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Ellerine sağlık, güzel kozalaklar olmuş :)

sevgiler

şengülce dedi ki...

canım eline sağlık
çok güzel olmuş..

neslihan dedi ki...

canım ellerine sağlık.ne de güzel yenir şimdi bunlar.afiyetler olsun.sevgilerimle...

esr@ dedi ki...

ellerine sağlık çok hoş görünüyorlar.

müjde dedi ki...

Nefis olmuşlar canım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

derya dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık harika olmuşlar kocaman öpüyorum..

akasyakokusu dedi ki...

Haydaaa..Blogger kafayımı yedi.
Daha az önce deneme deneme kayıtın vardı..
Off benden önce yiyenlerdeolmuş bu kozalakları..
Gerçekten üst sosuyla nefis olmuştur eminim.
Eline sağlık canım benim..Şükür bloglisteye aldımda gördüm geldim hemen:)

CANDAN TARİFLER dedi ki...

NEFİS GÖRÜNÜYOR BENDE İSTİYORUM .BU ARALAR TATLI KRİZİNDEYİM HAVADA YAĞMURLU BOL BOL UYUYASIM VAR :( NE OLACAK HALİM BİR ÜŞENGEÇLİKTİR GİDİYOR:(

mahperi dedi ki...

Kahve ile ne güzel olurdu şimdi.Ellerine sağlık

zehra dedi ki...

hımmm cok guzel gorunuyor ellerıne saglık :)

birsence dedi ki...

çok sevimli duruyor eminim lezzetlidirde denemek gerek ellerine sağlık...

pembe tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok lezzetli ve cici gözüküyor:))

defneylebirlikte dedi ki...

harika olmuş canım.eline sağlık...

DİDEM dedi ki...

HARİKA ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYORLAR CANIM ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

Acemi Şef dedi ki...

Eline sağlık, nefis bir tadı olduğuna eminim.

Limonlu Kek dedi ki...

Keklerin her çeşidini çok severim, iki tane alsam kalmışmıdır ki? Ellerine sağlık....

Nalan dedi ki...

Bloguma biraktigin yorum, guzel dileklerin ve beni blogunla tanistirdigin icin cok tesekkurler. Burda ki hersey agiz sulandirici goruynuyor, ellerine saglik...
http://maydonose.blogspot.com/

lemanice dedi ki...

çok güzeller bu güzeller allah sahbine bağışlasın afiyetle yedirsin:))

kardelen dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyorlar...

akasyakokusu dedi ki...

Canım benim hemmmende geldim..ne güzel kahveylen kozalaklarımı yiyecez..benim bildiğim kozalak ormanda olur..bunlar yeniyormuş hemde..
canım benim dediğin tunus işi tığ gibi başı var ve büyük şişler gibi tek sdatılıyor..aynı şiş ama başı var tek satılıyor..istersen senin için resimlerim..yada google tunus örgüleri yada yapılışı yaz.hele bak biiirrrsürü sayfa çıkar sana..daha detaylı görebilirsin..tomurcuk yapıyorlar bebeklere çiçek falan modelde koyuyorlar..ben yelek örmedim ama başka şeyler çok ördüm..canım kahve için tşkler ederim..daha çookk gezmem gerek çookkkk...

TAZENANE dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş.
Görüntüsü harika zaten.
Ne denir başka.