26 Mayıs 2009 Salı

külahta salata



merhabalar herkeze hazırlıktı iş güçtü derken artık biraz nefes almak istiyorum .Dogum günümüz geçeli çok oldu ama ben tarifleri anca aktaracagım sanırım davetlerde kolaylıkla yapılabilecek bi salata tarifi bu denemek isteyenlere kolaylıklar.
Malzemeler:
rulolar için 2 adet uzun yeşil kabak
1/2 kg havuç
1/2 sb mayonez
2 yk süzme yogurt
tuz

Boylamsına ince olarak dilimledigimiz kabaklarımızı tost makinamızı hafif yaglayarak pişirelim
havuçları ince rendeyle rendeleyip çok az yagda kavuralım soguyan havuca mayanez ve yogurdu ekleyip pişirdigimiz kabakları ikiye bölüp arasına koyalımistediginiz gibi süsleyin.
hepsi bu kadar basit ve lezzetli bi tat .

15 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

Guzel bir sunum olmus.Bayildimm ellerinize saglik.

pembe tatlar dedi ki...

Hoş bir sunum ellerinize sağlık...

havvanur dedi ki...

sunum çok şık bnd çok begendim ellerinize sağlık

maydanoz dedi ki...

Merhabalar,
Bu güzel blogunuz, maydanoz blog topluluğu içerisinde yerini almıştır, başarılar.

defneylebirlikte dedi ki...

çok hoş olmuş gerçekten.ellerine sağlık canım.afiyetler olsun...

Tinker Bell dedi ki...

Ayyy ayyy ayy ne şık bir sunum olmuş.Ellerine sağlık :))

papatya68 dedi ki...

değişik bir salata olmuş canım ellerine sağlık sevgilerimi bıraktım sana Allah a emanet ol

derya dedi ki...

Canım benim ne kadar şık bir salata olmuş ellerine sağlık kocaman öpüyorum...

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, güzel dilegin icin tesekküre geldim, var olasin sag olasin.
Salatan cok ictah acici ve nefis, ellerine saglik, kardesinin de dogum günü kutlu olsun, sevgiler....

DİDEM dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR SUNUMDA HARİKA ELLERİNE SAĞLIK CANIM....

eviminnuru dedi ki...

Guzel bir sunum olmus.Bayildimm ellerinize saglik

CANDAN TARİFLER dedi ki...

SUNUM MUHTEŞEM ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

TAZE NANE dedi ki...

Çok hoş ve harika bir sunummuş.
Sevgiler.

lezzetlerduragi dedi ki...

cok güzel vede hoş görünüyor harika sunum olmuş yola devam.

lezzetler duragı dedi ki...

Cok hoş ve harika görünüyor sunumun cok iyi


yolun acık olsun.