15 Haziran 2009 Pazartesi

çılbır



Herkese kocaman selamlar

Busefer inanın tembellik degil pc ye format atılınca birde üstüne ceza gibi aktarıcı cihazım bozulunca hem kayıtlı olanlarda kayboldu akdarılacaklarda aktarılamadı neyseki eşimin telefonuyla bunu aktarabildim en kısa zaman da çaresini bulurum umarım.

Neyse fazla gevezelik yapmadan tarifime geçeyim hepizin bildigi çabucak olan bir yemek .yumurtalar kaynatılır dilimlere ayrılıp üzerine hafiften sarmısakla buluşmuş süzme yogurt çırpılr .ee olmassa olmazı bir parçacık tereyegı en yakın dostu kırmızı büberle buluşuk yogurdun üzerine yayılıverir hepsi bukadar .

salıkla ve huzurla kalmanız dilegiyle.

22 yorum:

gülizar dedi ki...

Ellerinize sağlık,güzel bir hafta dileğiyle...

derya dedi ki...

Canım mutlu haftalar dilerim çılbırı çok severim
ellerine sağlık kocaman öpüyorum...

mutfaktaki zaman dedi ki...

nefisss ellerine saglik canimm

Zehra Gürgen dedi ki...

Ellerine sağlık, yıllar oldu yemeyeli.Hatırlattın :)
sevgiler

neslihan dedi ki...

ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

pembe tatlar dedi ki...

Çok severim canım mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Pazar kahvaltıların da çok severim.Üzerinde bolca salçalı sosla bayılırım.Sumak,naneylede süsledim mi, of of of .
Sevgiyle kal.

Kendimce dedi ki...

Ellerine sağlık karamelim ben pek sevmem ama eşim bayılır

defneylebirlikte dedi ki...

ellerine sağlık.hiç denemedim ama mutlaka deneyeceğim....sevgiler...

hayat dedi ki...

Canım, kırmızı biberli yağla ne güzel olmuştur.Ellerine sağlık.
Sevgiler...

esr@ dedi ki...

ellerine sağlık bende sıkıştığımda yaparım. çok lezzetliidir.

FİLİZ'CE LEZZETLER dedi ki...

ellerine sağlık cnm..sevgiler.

müjde dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Mutlu haftalar...

akasyakokusu dedi ki...

Canım benim...Önce merhaba..Mamalar pişmiş mideye girmiş..Doğum günleri kutlanmış..
Kardeşine nice yaşlar dilerim..Önce sağlık sonrada huzur dolsun günleriamin..
Ne mutlu senin gibi kardeşi var....Çok cicisin şekersin fotonu gördümde eşarbını yüzünün güzelliğini seveyim senin.Yüzüne nurlar evine huzurlar dolsun canım benim ..Öptüm kocaman...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

BENİM EN ÇOK SEVDİĞİM LEZZETLERDEN BİRİDİR.. SANIRIM YUMURTAYI ÇOK SEVDİĞİM İÇİN OLSA GEREK..
HA BURADA SENİ CANDAN TARİFLER MAİLA DRESİME EKLEYİP DAVET GÖNDERDİM Bİ ARA BAKARSAN SEVİNİRİM CANIM:))

tarifsiz tarifler - ipek dedi ki...

Benim de sevdiğim nispeten daha hafif olduğuna inandığım bir yemek. Ellerine sağlık.

birdutmasali dedi ki...

!!!
ben hiç tatmadım biliyormusun ?
:)))

lezzet sefasi dedi ki...

cilbir hep dayimi hatirlatir bana.Cok sever cilbiri.Ellerine saglik canim.

armina dedi ki...

Kardeşim çılbırı çok sever, olmadık zamanda bana çılbır yaptırır. Ellerine sağlık canım.

e.esma.a dedi ki...

çook sevdiğim bir lezzet ama okadar uzun zaman olduki yemeyeli..
ellerinize sağlık

Ayşegül dedi ki...

Canım
ellerine sağlık.Hiç yapmak aklıma gelmiyor aslında
sayende yapabilirim.
Sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Çılbırı çok severim.
Sevgiler.
İyi hafta sonları.