25 Haziran 2009 Perşembe

tırtıllar

merhabalar
Dün sohbette pisikamı çileden çıkaran kurabiyeler beni çıldırttı neden mi? evde un bitince bende çıldırdım elindeki işi bırak giyin markete git un al geri gel ee hiçte kolay degil demi ama.
Daha önce hiç ugraşmamıştım bu çıtırlarla ama zefklide oldu hani çocuk gibi oynadım onlarla.
malzemeler:
1/2 paket margarin
1 yumurta
1/2 çay bardagı sıvı yag
1 sb şeker
1 çb nişasta
1/2 sb hindistan cevizi
kabarta tozu
aldıgı kadar un

arkadaşlar benim tırtıl makinam olmadıgından krema duyundan çıkardım ondan biraz cılız odular ne yapalım imkanlar dahilinde yapmaya çalışıyoruz.

16 yorum:

deafmute dedi ki...

Karamel, yarın bende pişirecegim tırltıllardan :)
Canım istedi yahu gece gece.
Fakat bendeki tairf biraz farklı.

Papatya Prenses dedi ki...

göz yapmak çok güzel bi fikir:) gerçek gibi olmuşlar.

ellerine sağlık canım...

pembe tatlar dedi ki...

Çok cici olmuşlar....
Ellerine sağlık canım mutlu pazarlar...

Özlem dedi ki...

Tam tırtıl olmuşlar :) ellerine sağlık,
sevgiler

mutfaktaki zaman dedi ki...

ay tam gercekci olmuslar yaa harika bir fikir elerine saglik arkadasimm
sevgilerr

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
nasıl da gerçek ve şirin olmuşlar. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

susamcorekotu dedi ki...

tırtılın cılız olmuş güldürdün beni inanki, şifa olsun gerçi tırtıldan şifa olurmuki???? sevgiler

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hayatım çok teşekkür ederim güzel yorumun ve desteğin için..sevgilerimle öpüyorum

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

çok şekerler tırtıllar:)ellerinesaglık

sevgılerımle..

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar. sorduğun soruya da cevap vereyim şnitzeli soda ve sütte tuttuğumu sormuşsun aldığım tarifde öyleydi.farklı bir tat veriyor.yumuşak oluyor.

TAZE NANE dedi ki...

Harika görünüyor canım.
Ben onları nasıl yerdim. Görünüşleri ne hoş.
Sevgiler.

MoonSun dedi ki...

Tam yemegi yaparken bir seyin bitmesi gercekten hos olmuyor ;)) Tirtillar nefis, afyet olsun :)

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
tatil dönüşüm de görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kal.

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Tırtılların güzel olmuşlar.Gözleride beğendim iyi fikir doğrusu ama gözleri nasıl yaptın recellemi.? Çörek otuylada yapılabilirmi acaba?
Ellerine sağlık.
Sevgiler*

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
tatil dönüşü görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kal.

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

olsun bebişim hormonsuz tırtıl bunnar:)) ellerine sağlık öpüyorum sevgilerimle