11 Ekim 2009 Pazar

kahvaltı keyfinden mantarlı omlet

Dolup dolup taşan sofralar kapı zilin hiç susmayacagını düşündügüm anlar okadar uzak kaldiki bana :( şimdi nasılda uzaklar bana kahve sohbetleri çay saatleri ama herşeyin degerini bilmek lazım özelliklede yaşadıgımız anın ,her şey için çok geç olmadan o anın tadını çıkarmak gerekiyor hiç beklenmedik bir anda kuvvetli esen rüzgar bizi aklımızın ucuna bile gelmeyen yerlere savuruveriyor.Neyse ben fazla duygusallaşmadan kahvaltı keyfinin vazgeçilmezleri arasında yerini alan omlet tarifine geçeyim.

Malzemeler:
2 adet ortaboy patates
1 adet sogan
2 adet büber
20 25 tane orta boy mantar
4 yumurta
sıvı yag,tuz ,istenilen baharatlar

Bütün malzemeyi zar şeklinde minik dograyalım
Sırayla sogan büber ,patates ve mantarı kavuralım altını kapatmamıza yakın yumurtaları ekleyelim .Ben üzerine pul büber serptim isteyen eklemez.
afiyet olsun

7 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Muhteşem bir görüntü canım..Ellerine sağlık..İyi haftalar..Sevgiler..

Mahperi dedi ki...

Ellerine sağlık. Bayılırım mantara bende yaparım omleti ama hiç patates koymam. Bir dahaki sefere senin tarifi deneyeceğim.

meliha dedi ki...

Canım benim içimi cızzz ettirdin inan.bellimi olur belki birgün hayal ettiğin günlere kavuşursun.
ellerine sağlık
mantarlı omleti çok severim.
öpüyorum.

Zehra Gürgen dedi ki...

Canım, bende ailemi çok özledim.Ahh onlarla birlikte kalabalık bir sofra!!
omlet çok güzel bu pazar kahvaltısında yapılma üzere tarifini aldımcanım
sevgiler

şengülce dedi ki...

canım sayfamda mimin varrrrrrrrr

Lezzet Gemisi dedi ki...

ellerine sağlık. nefis görünüyor..

pembe tatlar dedi ki...

Harika bir lezzet yiyenlere afiyetler olsun:))