24 Kasım 2009 Salı

uçtu gidiyor

merhabalar öncelikle tüm öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının bu güzel gününü kutluyorum iyiki rabbimin sizlere verdigi sabırla dayanıp bizleri bu günlere getirmişsiniz.
Başlıktada yazdıgım gibi bu gün cadım gidiyor hatta gitti ben bunları yazarken onlar gökyüzünde aileleriyle hasret gidermelerine yarım saatten az kaldı.Dün vedalaşıp ayrıldık onlarla bu gün tekrar gidecektim ama yüregim dayanmadı artık.Yüregim dayanmadı kelimesinin ne anlama geldigini benim gibi gurbet kuşları arkadaşlar çok daha iyi anlayacaklardır çünki bir sen birde sevdigin vardır yanında başka kimse olmaz arkadaşların dostların olur muhakkak ama hiç birisi alışık oldugun şekilde degildir rabbimin şanşlı saydıgı kişilerdensen biri gün biriyle tanışırsın arkadaş kardeş oluverirsin bi anda bütün yanlızgıgın gider sanki ama her güzel şeyde oldugu gibi oda biter ya sen gidersin uzaklara ya o ve herşey biter.Yine kala kalırsın tek başına yanlız ve sessiz...
Canım arkadaşım ve minik cadım herşey gönlünüzce olsun hayatıma kattığınız tüm renkler için teşekkürler......
tize..

8 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Beni de duygulandırdın şimdi..( Canım benim üzülme lütfen!


Şimdiden Kurban bayramını kutluyorum..Mutlulukla,sağlıkla kal..Sevgilerle daima..

birdutmasali dedi ki...

:))
allah kavuştursun canım..

FİLİZ'CE LEZZETLER dedi ki...

Allah kavuştursun...

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Zordur bilirim dostlardan ayrılmak. Rabbim hayırlısı ile kavuşmak nasip etsin. Sevgiler...

Zehra Gürgen dedi ki...

Allah kavuştursun canım...

feray dedi ki...

Canım Allah kavuştursun.. Kurban bayramın kutlu olsun...
Sevgiler...

SADECE YEMEK dedi ki...

canım allah kavustursun.Kurban bayramınızı kutluyorum sevgiler arkadasıma.

Adsız dedi ki...

canım çok teşekkürler güzel dileklerin için öpüyoruz seni çok öpüyoruz cadın ellerinlerinden öper:)