8 Şubat 2010 Pazartesi

kuru turlu

merhabalar oncelikle bundan onceki postta sabir ve guzel dilekte bulunan herkeze tesekkurler.
soguktu kar kis derken icimizi istacak sicacik yoresel bir lezzet egeli olan arkadaslarim bunu bilirler .Yazin bin bir zahmet emekle hazirlanir saolsun ben burda yapamasamda annecim bizim icin hazirlayip yolladi bizlerde afiyetle yiyoruz.tarifimize gelince  anlatilacak cok biseysi yok kuruluklar kabaktan baslanarak haslanir suzulur bol miktarda sogan yemeklik dogranir sivi yagda kavrulur salca elkenir ve hasladigimiz sebzeleri de ilave edip kavurup ocamizi kapatiriz.ben kaptayken resimledigim icin servis seklini resimlemeyi unuttum.yerkende uzerine birkac kasik sarmisakli yogurt dokerseniz lezzetine bir lezzet daha eklenmis olur.
     
kurutulmus biber patlican  ve buyuk sari kabak  .

20 yorum:

susamcorekotu dedi ki...

ben de yazın kurutuyorum güneşden vitamin ve lezzet alıyor hem daha tabii beslenmiş oluyoruz şifalar olsun yarasın, selamlar sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ellerine sağlık canım..

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim hem saglikli hemde nefis olur kisin güzeltatlari kurularafiyetler olsun öptüm.

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok lezzetli olduğundan eminim....

estergonyesil dedi ki...

Ben Bodrumdayım ve burada pazarda görüyorum kuru sebzeleri ama hiç almadım merak etmiyorda değilim hani... Önümüzde ki hafta alayım. Tarif için sağol sevgiler...

meliha dedi ki...

Offf offf çok severim.bool sarımsaklı yoğurtla,birde biberler acı olucak yenmezmi hiç
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

hanife dedi ki...

kurutmalar nefis olmuş hele dolmalık kurusuna bayılırım afiyet şifa olsun

Eylem dedi ki...

bende kuruttugum sebzelerle degişik birşeyler yapmayı istiyordum bu tarif iyi oldu.ellerine saglık

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık kuru dolmayı çok sevdiği
me göre kesin bu güzel lezzetede bayılırım kocaman öptüm...

Esra dedi ki...

Şahane olmuş çok severim,ellerine sağlık

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Anneannem yapardı kışları ..
Bizler ne hazındır kı bılmıyoruz..
Ellerıne sağlık.
Sevgilerle...

lezzet sefasi dedi ki...

En cok sevdigim yemeklerden biridir.bu yil gelirken biber getirmismde patlican i unutmusum.Ben bu yemegi yazin bile yaaprim.
Ellerine saglik canim
Sevgiler
Sefa

birsence dedi ki...

bizdede öçok sık yapılır ve çok sevilir...hele birde yanında sıcacık ekmek,beyaz peynir ve çay varsa bana yeter:)))ellerine sağlık canım...

*****
bu ay YE ETKİNLİKLERİ'nin ev sahipliğini ben yapıyorum..Davet yemekleri konulu etkinliğime senide mutlaka bekliyorum....

pelince dedi ki...

bende ilk kez gördüm
aslında hep kurutulmuş dolma yeriz ama böyle hiç yememişim... nasılda güzel olur..
ellerine sağlık...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Kışın soğunda iyi gitmiştir nefis olmuş ellerinize sağlık...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel bir tarif, benim gibi kuruları sadece dolduran birine hele ilaç gibi geldi :)

ellerine sağlık canım

Sevil Altunel dedi ki...

canım türlü olması bana çok değişik geldi.harika valla..annenin ve senin ellerine sağlık..sevgiler..

feray dedi ki...

Ohhh afiyet olsun canım. çokda güzel olur.
Ellerine sağlık..
Sevgiler...

kadinlarmelektir dedi ki...

Merhaba çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık

melis dedi ki...

canım ellerine sağlık.çoookkkkkkkk severim kuru biber yoğurtlamasını.Ben aynı zamanda domateste kurutup katıyorum. çok daha lezzetli oluyor.Özellikle o kokusu beni cezbediyor.Uzun zamandır bakamıyordum tariflerine.Çünkü bloğumun şifreini açamıyordum.tekrar merhaba............