26 Aralık 2010 Pazar

oneriler



     Gunumuzde sukurler olsunki fotograf makinalari bukadar buyuk degil .Okadar cok secenek varki ideal olan      hansi  onu secebilmekte bir okadar zor .fotograg makinamla su gunlerde aramiz hic de hos degil pek gecinemiyoruz kendisiyle hal boyle olunca yenisini almak gerekiyor ama modeli ne olmali ?bir yemek blogcusu icin yeterli olan ne? kullanimi kolay kafa yormayan pratik bir makina olmali ,bende bu isi en iyi yine blogcu kardeslerimden ogrene bilirim deyip sizlerin fikirlerini almak istiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim.
 herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum.

5 yorum:

Meliha Çalışkan dedi ki...

Canım benimde fotoğraf makinaları hakkında hiçbir bilgim yok.Bende güzel bir makina istiyorum ama malesef şu anda alamam.İnşallah seneye...
Öpüyorum.

nesrin dedi ki...

Cok ilginc. Zamaninda makinalarin bu kadar büyük olabilecegini hic düsünmemistim.

kalpkurabiye, deniz dedi ki...

canım:)
ben polaroid marka kullanıyorum ve çok çok memnunum:) öneririm:)

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

SAĞLIK MUTLULUK DOLU ÇOK ÇOK YILLARA NİNEM

gül dedi ki...

bu makıneyıde nerden bulmuşsunuz bravo size. tarih kokuyor:)ve ne kadar zahmetlı bir şey.şimdi her şeye hem çabuk ulaşılıyor. bir okadarda kolay.ama kıymetide bilinmiyor ya.hayırlı günler