1 Mart 2011 Salı

yeni adres

      BLOGUMU ELLEME


  Sabah tan beri beklenen son malesefki rezil bir sekilde yakamiza yapisti galiba arkadaslar gerci benim icin degisen bir sey olmadi bloglarinizi rahatlikla gorebiliyor kendi blogumada yazabiliyorum ama binlarce emekcinin blglari heba oldu gibi gorunuyor ,insallah bu rezillik bir an once biter kendini bilmez bir kac kisinin yaptigini adi demokrat olan ulkemizde tum masumlar cekmez. .Ben yine yazilarimi buradan aktaracagim ama kor talih olurda buradada beni bulabilir diye bundan sonra http://karamelmutfak.wordpress.com adresiylede sizlerle beraber olacagim

2 yorum:

hanife dedi ki...

canımya Türkiyedende aslında girilebiliyor bloglara internet ayarlarıla oynanması gerekiyor sevgiler

mutfaktakizaman dedi ki...

nasil bi durumdur bu yaa:((
canim bende rahatlikla gorebiliyorum butun bloglari...