1 Aralık 2012 Cumartesi

MERHABA


 


Selamun aleykum guzel yurekli dostlar.
Insan uzun zaman yazmayinca nede zor oluyormus baslamak,sanki misafirlige gitmis bir yabanci gibi hic bilmedigin insanlar gibi .Oysa nede guzel vakit geciriridim aranizda benim sakli penceremdi sanki blogum ama hersey gibi oda degismis baksaniza .Son bahar insani olunca sanirim sesizce bir koseye cekilmek herseyden ve herkesten bir anda kopabilmek cok daha kolay oluyor sanirim bende de boyle oldu guzelce dinlendim belki garip gelecek size ama bir yemek blogeri olmama ragmen bu surede bir kare resim bile cekmedim  cekemedim  icimden bile gelmedi sanki .dedim ya yok oldum kayboldum ben .Bu saate bu post u bile hazirlamak nerden cikti simdi bilmiyorum belki tekrar bloguma ve sizlere kavusma zamani geldi belkide sadece bir selam verme:) kim bile bilirki?
Bu surede ne yaptin diyecek olursaniz uzun ama cok uzun bir sure sadece kendimi dinledim firtinalarda kayboldum ,sessizliklerde boguldum,sustum ,okudum,gezdim , calistim  ama hep ben oldum.   Cok cici dostlarim oldu paylasmayi paylastirmayi ogrendik beraberce sadece kendimiz icin degilde hizmet icin nimet icin cabalarimiz oldu .
Okadar cok kelime varki dudaklarimin arasindan cikmak isteyen ama olmuyor dedim ya cok uzak kalica sanki kavusmada sancili oluyor doyasiya hasret giderilemiyor bir nefeste:) dostlarim sizleri  herseyin sahibi olan  ALLAH emanet ediyorum sevgiyle kalin.

9 yorum:

Feray kaygısız dedi ki...

Hoşgeldin canım, nerelerdesin bu kadar uzun zaman dinlendiğine göre dön artık. Bir görünüp bir kaybolmak yok...

hanife dedi ki...

Hoş geldin sefa getirdin seni yine buralarda görmek isterim özlettin kendini

Şirince Tatlar dedi ki...

hoşgeldinizz...bundan sonra yeni tarifler bekliyoruz sizden kaçmak yok ona göre..sevgiyle kalın:))

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

Merhabalar hoşgeldiniz.İnsan bir kere koptumu tekrar dönmek zor oluyor.Ama dönmüşkende devamını getirmek önemli.devamını bekleriz.

sevgiler

vişnap dedi ki...

Canımmm Karemelimmm merhaba nasılsın?Ne zamandır hep aklım sendeydi,yazını görünce çok sevindim canımm özlettin kendini çok.Kocaman kocaman kucaklıyorum seni şeker karemelimmmm.

hayat dedi ki...

Arayı çok fazla açtın be karamelcim:)
hadi bekliyoruz. Sevgiler...

Fatma Damyan dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
Sizi izlemeye aldım. bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

karamel dedi ki...

en iyi karamel saç rengi

Adsız dedi ki...

Merhabalar!

Takıpçımız tariflerinizi çok beğendiler (en çok tatlı tarifleri :)! Sizden daha çok istiyorlar! Blogunuz bizi çok ilgilendi! Pişirmeye kesinlikle tutkunuz var :) Resimle mutfak videolarınızı kutucuğum'a yüklemenizi istiyoruz. kutucuğum'un kullanıcılarına blogunuzukoleksiyonunuzu gösterin :) kutucuğum'da bir koleksiyonu oluşturabilirsiniz - çok kolaydır. Isterseniz birkaç çeşitli albüm oluşturabilirsiniz. Kayıt olmadan, ödemeden birkaç saniyede bir koleksiyonu oluşturun şimdi.

Oluşturduğum yemek albümü böyle görünüyor:
http://kutucugum.com/Pamagik/begendigim-yemekler-38

www.kutucugum.com denesene.

Servisi beğenirseniz veya bi sorunuz olacaksa, bana geri mesaj atmadan vazgeçme!

Selamlar =)
mehmet.kaya@kutucugum.com